Potansiyel veya çalışılan müşterilerinizi, bayilerinizi, tedarikçilerinizi kolayca tanımlayıp gruplayabilir ve seçili firma ile ilgili kişilerden, fırsatlarına, takvim etkinliklerinden, aktivitelerine, ilişkili belgelerinden, tekliflerine ve satış sonrası memnuniyet/şikayet kayıtlarına kadar her bilgisine tek platformdan ulaşabilir, yönetebilir ve raporlayabilirsiniz.
Etkin Bir Aktivite Yönetimi
Satış veya satış sonrası hizmet veren ekiplerinizin tüm potansiyel veya mevcut müşteri route ziyaretlerini, görüşmelerini, toplantı notlarını detaylı bir şekilde kayıt altına alabilir, dashboard’lar ve KPI sayesinde anlık takip edebilir ve raporlayabilirsiniz. Çalışanlarınızın, müşterileriniz ile görüştüğü konulara ve detaylarına olayca ulaşabilir, kurumsal hafızanızın desteğini daima yanınızda hissedebilirsiniz.
Fırsatları Kaçırmayın
Satış fırsatlarınızı, proje ve ihale takiplerinizi tüm süreçleriyle birlikte tek bir ekrandan takip edebilirsiniz. Fırsatlar ile ilgili tüm detayları, yapılan işlemleri, kimin tarafından yapıldığını, görüşülen konuları ve verilen teklifleri ilişkili belgelerle birlikte görebilir ve yönetebilirsiniz.
Hızlı, Kontrollü ve Esnek Teklif Süreçleri
Teklif süreçlerinize özel tanımlanabilen alanlar, görünümler ve şablonlar sayesinde daha hızlı teklif hazırlayabilirsiniz. Geçmiş fiyat kontrolü, opsiyonel/natif teklif ve ürün ilişkilendirme özellikleri sayesinde teklif sürecinize esneklik katabilirsiniz. İhtiyaçlarınız doğrultusunda kurgulanabilen teklif onay süreçlerinin yanı sıra kullanmakta olduğunuz Logo çözümünün veritabanından otomatik olarak yapılan, anlık cari hesap risk limiti ve stok kalan miktarı kontrolleri ile insana bağlı hata oranını minimuma indirebilirsiniz.
Belgelerinizle Müşterilerinizi İlişkilendirin
İstediğiniz miktarda ana ya da alt klasör oluşturup, bu klasörlerde belgelerinizi, şablonlarınızı, ıslak imzalı bir dokümanın taranmış halini, gerekli şirket dokümanlarınızı saklayabilirsiniz. Bu belgelerinizi müşterilerinizle, aktivitelerinizle, fırsat ve teklif kayıtlarınızla ya da satış sonrası hizmet kayıtlarınızla ilişkilendirebilir ve hangi müşterilerinizin, hangi belgeler ilişkilendirildiğini anında görüntüleyebilirsiniz.
Satış Sonrası Süreçleriniz
Satış sonrası süreçlerinizin gerektirdiği şekilde özelleştirilebilen “Destek Kayıtları” modülü sayesinde müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetimi süreçlerinizi, ticket süreçlerinizi veya IP santraliniz ile entegre olarak çağrı merkezi süreçlerinizi yönetebilirsiniz.
KPI (Anahtar Performans Göstergeleri)
Tanımladığınız performans kriterlerine göre satış ekibinizin hedeflenen ve gerçekleşen satışlarını kişiye, ürüne, bölgeye göre anlık takip edebilirsiniz. Ayrıca teknik ekibinizin veya firmanızın genel performansını tarih kriterleri bazında inceleyebilir, hedeflenen görüşme, fırsat veya teklif adetlerinin durumunu raporlayabilirsiniz.